Cum să îți îmbunătățești starea de spirit în 5 pași simpli

Miruna

Concediu...
Escorta
Postari
4
Locație
Pitesti
#1


Te simți neliniștit și chiar prins în propria casă în aceste zile? Luați-vă un minut, respirați, până când simțiți cum pulsul dvs. va reveni la normal. Anxietatea cu privire la viitorul tău financiar, grijile cu privire la propria sănătate și la siguranța celor dragi în această epidemie globală, lipsa bruscă de libertate de a face ceea ce îți dorești, atunci când vrei, poate aduce un impact imens asupra stării tale sufletești și poate te fac să te simți copleșit și stresat.
Acest lucru este normal și, în opinia specialiștilor, este important să ne permitem să ne simțim astfel. Recunoașterea sentimentelor noastre este un pas important în a ne calma nervii și a reuși să începem să gândim clar și să începem să găsim soluții care să ne îmbunătățească viața în blocaj.

1. Mențineți datele obișnuite
În primul rând, găsiți o modalitate de a vă conecta la datele obișnuite. Întrebați-va clientii dacă sunt în regulă cu dvs., trimitându-le ocazional fotografii obraznice, videoclipuri speciale sau doar suna-i atunci când trebuie să se descarce și să se relaxeze. Păstrând legătura cu datele dvs. în orice mod posibil, veți simți că nu totul este pierdut, deoarece odată ce blocarea se va încheia, veți putea să vă construiți activitatea de escortă de unde ați lasat-o, iar clientii dvs. vor fi recunoscători pentru prezența ta în viața lor în aceste momente dificile.

2. Mănâncă sănătos și încearcă rețete noi
Un alt lucru de care trebuie să tii cont este alimentația sănătoasă. A rămâne în interior poate fi un semn negativ pentru aspectul tău, pentru că avem tendința de a simți în mod constant nevoia de a mânca ceva. Deci, dacă nu doriți să ieșiți din blocaj cu câteva kilograme pe șolduri, începeți să căutați rețete sănătoase și rapide pe care le puteți face acasă și începeți să respectați un program de mâncare, astfel încât să nu vă găsiți în fața frigiderului la 3 dimineața.

3. Rămâi în formă și activ
Activitatea fizică îți poate fi cel mai bun prieten în aceste zile. Puteți face o rutină ușoară dimineața, puteți descărca o aplicație care vă poate ghida prin câteva rutine de antrenament intensiv, puteți începe să faceți yoga sau chiar puteți dansa în jurul casei. Cel mai important este să vă mutați fundul de pe canapea. Puteți crea chiar și un program: rutină de antrenament de 15 minute dimineața pentru a vă face să vă pompați sângele, 30 de minute de dans, în timpul zilei, pentru a vă ridica starea de spirit și o sesiune de yoga seara pentru o odihnă bună.

4. Faceți ceva nou sau ceva care vă lipsea timp până acum
Citiți o carte bună, tricotați, pictați, învățați o limbă nouă - nu prea contează ce alegeți să faceți, atât timp cât vă oferă bucurie și sentimentul împlinirii. O activitate creativă poate face minuni cu privire la starea ta sufletească și te poate duce, de asemenea, să descoperi un talent ascuns pe care poate nu știi că a fost acolo. Poate că ești un brutar excelent sau un bucătar talentat sau poate faci minuni cu o pensulă sau poate ești un comediant excelent sau priceput să creezi tutoriale video, ii înveți pe altii abilitățile tale de machiaj / gătit / coafură.

5. Înconjoară-te de cei dragi, online, desigur!
Creați un cerc de prieteni apropiați sau familie și rămâneți conectat. În perioadele grele avem nevoie de cineva care să ne sprijine și să ne împărtășească atât râsul, cât și momentele dificile și, chiar dacă nu poți fi în aceeași cameră cu cercul tău de oameni apropiati și de încredere, este foarte important să rămâi conectat practic cu ei, să discutați cel puțin o dată în câteva zile. Nu-ți fie frică să vorbești despre temerile și grijile tale, deoarece impartasirea acestora face parte din trecerea prin aceste momente grele și a merge inainte cu încredere.

Încercați sugestiile noastre de mai sus și spuneți-ne dacă vă ajută în aceste zile, când toți parem atât de departe unul de altul. Rămâneți puternici, fiți în siguranță și mențineți-vă spiritele!
 

Sus